24 July 2011

Gambar Sekitar Audit Persijilan 5S Kali-2 PMINT

Pihak Jawatankuasa Induk Pelaksanaan 5S mengucapkan setinggi-tinggi tahniah dan penghargaan kepada semua warga kerja PMINT di atas usaha gigih dan komitmen tinggi yang diberikan bagi menjayakan Audit Pensijilan Amalan Persekitaran Berkualiti QE/5S 2011 pada 12 Julai 2011 baru-baru ini.

Sebagaimana yang diumumkan oleh Encik Nik Faizal bin Nik Ahmad, Juruaudit MPC semasa penutupan audit melalui Segmen Sembang 5S, Menara PMINT dan Pejabat Cawangan Kerteh telah LULUS TANPA SYARAT pada audit pensijilan kali ini.

Namun terdapat beberapa cadangan penambahbaikan yang dicadangkan oleh beliau untuk PMINT laksanakan. Sama-sama kita nantikan laporan penuh penemuan audit oleh MPC yang akan dihantarkan kepada PMINT tidak lama lagi.

BUKA LACI. En Nik Faizal membuka laci salah seorang staf PMINT. Meja siapa yang bernasib baik tu?

 En Nik semasa berada di bahagian Kiosk Induk 5S untuk melihat maklumat terkini yang terdapat dalam Kiosk tersebut.

Semasa di Mini Kiosk Zon IT sambil diperhatikan oleh ketua zon IT. En Ismail dan En Zawawi
 Sesi soal jawab. En Nik menyoal beberapa soalan kepada Puan Masnah. Antara soalan yang ditanya adalah "Apakah Dasar 5S PMINT?"

Kemas tak??.. Salah satu bilik pegawai yang tertarik untuk dikunjungi.

 Kreatif kan?.. Cara susunan yang begitu kreatif dan nampak kemas apabila dilihat dari dekat. 

En Nik semasa di Bilik Konti. Disini juga En Nik membuat kesimpulan tentang keputusan awal Audit Kali-2. Namun ada beberapa cadangan penambahbaikan yang dicadangkan oleh beliau untuk PMINT laksanakan.

 Sesi bergambar dengan En Nik Faizal selepas tamat Audit Persijilan 5S Kali-2. Dari kiri En Aizul bin Mohamad, En Afirahimi bin Wahab, En Fazrul Isham bin Mohd, En Safee Ali, Tuan Haji Md Jasin bin Ismail, Tuan Haji A.Aziz bin Che Talib, En Nik Faizal bin Nik Ahmad, En Mahadi bin Ibrahim, Puan Hajah Wan Hanan binti Wan Ismail, Puan Zawiah binti Zakaria dan Puan Yaih binti Mohd Tahir.

TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA SEMUA WARGA KERJA PMINT !!!

0 comments:

Post a Comment

 
;